fredag 1 augusti 2008

Svettigt värre

Sommarens kanske sista varma dag enligt nyheterna. Efter en minst sagt tung arbetsdag, innehållande startkablar, en jäkla skitbil och underbara vänner som kom till undsättning var jag minst sagt trött när jag kom hem från jobbet. Men det vara bara att bita ihop för Fjunis och Axl skulle rulla flyttlasset ner för backen mot de finare kvarteren, Krp isn't good enough anymore....
Som tur var kunder jag inte bära tunga saker vilket var väldigt skönt då den nya lägenheten låg tre lååååånga spiraltrappor upp med en pyttehiss som inte fick in de stora sakerna. Svetten lackade på samtliga, själv hade jag precis blivit getingstucken. Det gick emellertid ganska fort att flytta grejerna och lägenheten var jättemysig och vi är genast avundsjuka över att inte bo i stan.
Efter flyttpizza och kladdkaka stupar vi nu i säng.
God afton

Ps. Min mage har börjat växa vilket är väldigt kul. Dessutom antar den en fin rund form och inte jag-har-ätit-för-många-bullar-form, detta känns lovande!

Inga kommentarer: