söndag 24 augusti 2008

Jag blev utmanad....

Min kusin Ida har utmanat mig och idag antar jag utmaningen:
Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG LISTA:
* Gå och lägga mig tidigt så att jag orkar upp imorgon när klockan ringer 05:50.
* Göra en matlåda att ta med till jobbet imorgon.
* Göra något kul med fläskfilén som vi skall äta till middag.
* Skicka sms till Mor som är i Serbien för tillfället.
* Försöka göra en matlista inför veckan, och förhoppningsvis klara av att följa den.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Skulle snart börja nian, var olyckligt kär och trodde på allvar att jag skulle få åka till Hultsfredsfestivalen följande år.

Ställen jag bott på?
Åsa
Karlstad (Viken, Fagottgatan och Signalhornsgatan)
På en ö utanför Bergen (en liten stund)

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
* betala mitt studielån
* köpa ett hus i Åsa och ett hus i Stockholm
* Låta någon bygga en exakt likadan walkin closet som Carrie får i Sex and the city filmen.
* Fylla den med kläder
* Ta med alla jag tycker om till en solig strand och gifta mig med Kärleken.
Regler: Svara på alla frågor.Välj ut 3 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört Lycka till!

Jag utmanar:
Sara Banck : http://www.nxt.kau.se/blogg1/
Broder Björn: http://svetsern.blogg.se
Pia: http://www.pocho.se/wordpress/

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmaningen är antagen.=)

Vi har varit och kollat i vår nya lägenhet. Den är jättefin, fast det känns knasigt med så annorlunda planlösning. Och jag undrar hur de ska få bort alla fläckar på de nytapetserade väggarna.Jävla byggarbetskillar.

/pialeinen