tisdag 26 augusti 2008

Arbetsvecka

Helt plötsligt är det redan tisdag, jag har gått och blivit helt dagvild. Hittills har det varit en kanondag, har vikarierat i skolan och skall snart åka till vanliga jobbet. Har fått ihop heltid denna vecka vilket känns väldigt skönt. Två glada överraskningar fick jag på posten, en lönespec. med en hejdundrande lön samt tid för Lillfisens ultraljud. Vår barnmorska verkar lite virrig för hon hade först glömt att skicka in remissen till ultraljudet så vi får göra det en vecka senare än planerat (12/9), vilket känns som en evighet när vi längtar så. Dessutom står det att vi skall ta med mvcjournalen som vi INTE fick utav barnmorskan. Det är rätt tröttsamt att sköta hennes jobb också, suck.

Idag var jag specialpedagog, något som jag inte kommer jobba som i framtiden. Dagen gick över förväntan, när man jobbar med dessa barn kan nämligen vad som helst hända.
So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

1000 kramar fran oss i Belgrad!
jag ar med er genom blogg och telepati!Har rinner vi bort och vatskebristen botar vi pa natterna med Serbian beer Jelen och Lav ...Vi jobbar hart och fortjanar det mesta av livets goda har .. sasom batturer pa Donau, billig shopping och fantastiska vanner, nya och gamla ... KRAM