söndag 24 augusti 2008

Förfest

Det kändes rätt tomt att gå till förfesten med bara nycklar och plånbok, flera gånger såg jag mig om i hallen efter min obefintliga lila systemetkasse. Det är lika bra att inse att man inte går på förfest för att man är törstig, så det kändes meningslöst att gå dit med fem läskflaskor. Däremot kändes det väldigt tomt att inte ha något i handen på förfesten så efter ett tag fick det bli ett grogglas med vatten, mest för känslans skull. Det var helt okej kul. Någon utgång blev det dock inte, det kändes inte riktigt prisvärt att betala 110:- inträde på ett ställe där alla är fulla och raggar, när man själv är svenssonstel på dansgolvet p ga dåligt alkoholintag. Jag tog helt enkelt Silverpilen och åkte hem. Väl hemma blev kvällens höjdpunkt helt klart prickigkorvsmackan, det är väl bara att inse att PartyMalin har gått i ide och återkommer igen någon gång under 2009. Hotmamabyxorna gjorde däremot succé och är förmodligen de skönaste byxorna jag någonsin ägt!
Godnatt folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tänk att mammabyxor kan vara så underbara!
Jag har utmanat dig på min blogg.
Kram