onsdag 27 augusti 2008

Leeeedig dag

Utpumpad efter gårdagens dubbla arbetsdag såg jag idag fram emot en skön sovmrogon. Tji fick jag. Först ringde min mobil, konstigt nummer och jag orkade helt enkelt inte svara. Ringer man till någon klockan åtta på morgonen får man faktiskt tala in på mobilsvaret. Sedan gick skrutthunden upp i sängen och gosade ner sig mellan oss och fick en nysattack. Hela min nacke blev kladdig av hundsnor. Det var den sovmorgonen det.
Människan som ringde hörde aldrig av sig igen, jag som fick upp hoppet om att det var tapetseraren men icke!
Vi åkte en sväng till Jysk för att provligga sängar som vi eventuellt skall köpa, gick dessutom in på Barnens Hus för att titta på bilbarnstol. Men det var en djungel utan dess like så jag blev matt för det såg så knepigt ut. Så vi lägger helt enkelt Lillfisen i Mackes hundväska och hoppas på det bästa.

Idag är jag otroligt giftassugen. Kan beror på livetsnacket med Fjunis igår. ÅÅÅÅÅÅ jag vill planera bröllop NU!!!
Istället får jag ägna mig åt att baka bröd och längta efter en efterlängtad dejt med LillGli ikväll, jag har blivit MammaGli och då fick hon helt enkelt bli LillGli. Internt och tråkigt, jag vet.
Bye!

Inga kommentarer: