söndag 3 augusti 2008

Tränat inför framtiden

Vi har båda varit lediga i helgen vilket har varit väldigt skönt. Jag tror att min kropp tyckte det också, speciellt eftersom jag cyklade till jobbet hela förra veckan vilket inte hänt sedan Silverpilen kom in i mitt liv. Detta resulterade i träningsvärk både i rumpa och lår. Däremot har vi inte haft god nattsömn vilket är lite jobbigt. Lilla skrutthunden har nämligen varit magsjuk. Den lilla stackaren har väckt oss varannan timme och velat gå ut. Kärleken har godmodigt gått de flesta utav gångerna eftersom jag som tidigare nämnt är ett monster när jag sover. Jag hörde Macke när han gnällde men en mitt samvete klargjorde att jag allt skulle få min del av vaknätter i vår så jag kunder gott sova vidare. Hur som helst, nu ligger han här på golvet och surar över att bara få äta kokt ris.
Igår fick jag en hel eftermiddag med Gli och det var på tok för längesedan och helt underbart. Eftersom hon inte riktigt klippt navelsträngen än åker hon fortfarande hem till Lischköping och jobbar på sommaren, vilket har medfört att min sommar har ett stort tomrum. Dock fick jag även träffa hela familjen Banck, inklusive Farmor och Farfar Banck. Det är alltid roligt att träffa föräldrar till vänner nu för tiden, det är ju inte alls på samma sätt nu som när man var mindre. Mor och Far har fullt sjå med att hålla koll på vem som är vem och det är alltid kul att få en röst och en ansikte på människor man ändå väldigt ofta pratar om.
Peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha... Navelsträngen må hålla mig på replängds avstånd från mor och far under sommaren, men ingenting slår Karlstad och stunderna med dig!

Stor kram