fredag 29 augusti 2008

Hemmaman och fredagsmys

Underbara Kärleken kan hitta på de mest oväntade aktiviteter ibland. Igår hittade jag honom halvvägs in i sopskåpet i full färd med att storstäda det, trots att vi inte städade övriga lägenheten. Love love love you...
Idag har jag jobbar näst sista dagen på mitt sommarschema. Jag hade antecknat att jag skulle jobba imorgon också men tji fick jag, jag hade nämligen skrivit fel dag i almanackan och jag skulle inte jobbar förrän på söndag. Alltså en ledig lördag imorgon.

Fredag med fredagsmys och allt vad det innebär (mestadels en massa kalorier av onyttiga fetter och transfetter). Vi kostade på oss entrecote vilket var underbart gott! Till detta skulle vi se på hockey men efter att HV71 släppt in 3 mål under första perioden valde vi istället att titta på Sagan om ringen.
Peace out

Inga kommentarer: