tisdag 20 januari 2009

Suck, suck och åter suck

Ingen bra dag idag. Trots att jag nästan somnade i soffan igår redan halv nio kunde jag för mitt liv inte somna när jag väl gick och la mig. Kvart över tre tittade jag på klockan sista gången, då hade toaletten fått fyra besök tack vare små Fisfötter som ideligen kilas in i den lilla blåsan, jag hade till och med varit ute på balkongen för det var så varmt överallt.
Förra veckan trodde Kärleken att hon gjorde världens fynd när han var på jakt efter en ny kudde. Vi hittade en på Hemtex som kostade 699:- och verkade superskön, det var halva priset men då vi upptäckte att det var den sista som fanns så fick han den för 200 pix. Nu såhär i efterhand är den inte ens värd påsen som vi fraktade hem den i. Och vem sover på kudden? Jo, jag såklart eftersom han snarkar om han inte får ha den bästa kudden (trots näsvidgare OCH snarkspray??!!)
Snart kommer iallafall Gli hit och dricker kaffe, hon är ju alltid en energiklick så jag hoppas på lite uppiggning!!
Peace

1 kommentar:

Njut av livet..Idag sa...

Fy va jag lider med dig!!!
Finns ju inget som gör en surare än när man inte får sova...
Kram på dig/er