måndag 26 januari 2009

Payback

Min mamma har ett förhållande vid sidan av pappa. Mannen i fråga utgör dock inte ett fullt så stort hot eftersom vi snackar om Bruce Springsteen. Däremot gjorde mamma slut med Bruce förra sommaren eftersom biljetterna var få och svinigt dyra. Nu vill hon försonas och idag släpptes biljetterna till hans sommarkonserter på Stadion i Stockholm. Då är det väldigt bra att ha en gravid dotter som kan sitta vid datorn och krångla och meckla med detta hela morgonen. Nu är det fixat och biljetterna är uthämtade.

Mycket står på schemat idag. Jag skall posta mina kompletteringar till Försäkringskassan och sedan be till högre makter att de köper mina anställningar. Jag har varit förbi KRP och hälsat på min gamla handledare (och snyltat på kopiatorn). Nu skall jag iväg och köra ner Kärleken till en naprapat. Stackarn vaknade med någon slags ryggvärk/nackspärr imorse och kunde inte ens resa sig ut sängen själv. Bara för detta kan jag ge mig fasen på att Fisen behagar komma inatt, när man har en handikappad man som skall ta hand om en!!!!
Peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

1000 - TACK ... /Born to run ...