måndag 1 september 2008

Trött av ingenting

Hur kan man vara helt slut utan att ha gjort särskilt mycket för världen idag? Jag antar att det är för att hjärnan arbetar på högvarv om hur september månad skall bli en lönsam månad. Jag glömde mobilen hemma när jag åkte till Fjunis förut. Självklart hade en lärare ringt mig då. Det löste sig i och för sig men jag fick bara en förmiddag och en skoldag. Inte mycket för sparkontot men jag kan ju inte gärna tacka nej till något jobb.

Att jag var på dåligt humör idag är väl ett understatement, men detta löste jag som vi alla gör för glömma våra bekymmer. SHOPPING. En jacka och två t-shirts blev resultatet. Efter ett mycket glädjande samtal med Svägerskan blev dagen till slut inte så tokig ändå.
Nu är jag dödstrött eftersom jag varit på helspänn sedan klockan 06.50. Det skall bli intressant att se om det ringer någon imorgon.
Peace out!

Inga kommentarer: