torsdag 25 september 2008

Äntligen färdig

Jag tror banne mig att det vilar en förbannelse över vårt sovrum, eller så har vi under dessa veckor fått utstå Guds prövningar. Nu är det äntligen färdigt och vi är så nöjda, det enda som fattas nu är spjälsängen som vi hämtar hem från Mor och Far nästa gång vi är där. Förutom att min rygg är helt slut efter förra helgens eskapader då allt, allt och åter allt gick fel med sovrummet, innehöll denna dagen minst sagt stressmoment. Jag ville verkligen ha färdigt just sovrummet innan helgen. Förutom småsaker som har krånglat och varit jobbiga så lyckades Kärleken glömma bilnycklarna hemma när han skulle ner till Gli och byta bil (tack underbara Gli för dragkrok). Gli och jag skulle även ha en efterlängtad fika, dock under lite tidspress men det skulle gå. Om det inte vore för bilnycklarna och att Kärleken och Gli går på fel buss när de skall upp till Krp igen.
Nu glömmer vi allt det här och ber till han däruppe eller grannen nedanför att sängarna är sköna, annars vet jag inte vad jag gör.




Ingen omtapetsering alltså, det får bli blått. Imorgon åker vi till Strängnäs vilket skall bli så underbart och vi längtar efter er så!!!
Godnatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt! Gillar alla färger, de går bra ihop tycker jag! Ska se det live på måndag, inget snack om saken!

Anonym sa...

Fin fint Malin!! Pläden på sängen är från Ikea va?? Så himla fin. Har själv tänkt köpa en sådan, men har ingenstans där den passar...Kanske kan köpa den å vänta tills jag fått barn (om 100 år...)då den kommer till användning ;-) Ha det gott i Strängnäs!

adadone sa...

Vad fint det blev....gillar pläden, mina färger.

kram