fredag 5 september 2008

Freeeeeeeeeeeeeeedag

Nu är det helg och ingen idé att hänga läpp. Det är ju ändå inga skolor som ringer på helgen. Nu har jag jobbat mastodontpasset 8-11 på Kronoparken och blev överlycklig när jag blev inringd till pers. ass ikväll. Summan av kardemumman denna vecka blev alltså 19.5 timmar, näst intill halvtid. Nästa vecka har jag säkrat minst 37.5 timmar, vilket nästan blir heltid. Något som är lite tråkigt är att både jag och Fjunis har fått ihop en hel del timmar men nästan ingenting från Vikariepoolen, vi har fixat det mesta själva.
Jag pratade med min chef igår och jag fick numret till ett ställe där de behövde extra personal, jag skall ringa eftermiddag och boka in ett besök. Där jobbar man mycket dygnspass, vilket är väldigt bra för det blir mycket timmar på få dagar.
Ikväll kommer norrbaggen, tillika Syster Yster hit! Ett mycket efterlängtat besök även om hennes primära mål är bröllop i K-town. Ikväll skall vi lyxa till det och gå ut och äta på Koriander. Jag längtar redan efter risotto med västerbottenost, good as hell!
Nu dags för lite lunch och sedan städa inför storfrämmat.
Rock on folks!

Inga kommentarer: