fredag 19 september 2008

Blir så trött

Ännu mera motgångar....Idag visade det sig att KBAB glömt att skicka in vår beställning på omtapetseringen. Detta innebär att vi får vänta ytterligare hundra år innan de tapetserar om. Jag vill att det skall bli NU!!!!

Idag är det fredag med besked, kroppen skrek efter sängen redan i morse och nu har jag avverkat ett 12-timmars skift. September är räddad eftersom jag fick mitt vikariat förlängt nästa vecka också, så nu har jag fått ihop 161 timmar i september och då har jag ändå några dagar kvar. Däremot skall det bli skönt att bara slappa i helgen, jag känner ingen desperation över att de inte kommer ringa in mig i helgen.
Vimsiga Barbro (som har hand om vikariebokningar för en skola här) ringde i förrgår och frågade om jag ville ha 7-21 november, hell yeah! Vimsiga Barbro har dock inte sitt smeknamn för intet så efter lite tjat fick jag nu ett sms, klockan 22:10 en fredagskväll, att hon har bokat in mig i vikariepoolen. Detta är otroligt viktigt eftersom om man väl har blivit bokad kan de inte ta tillbaka en bokning och blir därför skyldig mig timmar. Dessutom verkar hon inte ha speciellt mycket koll eftersom om ett vikariat överskrider 14 dagar måste de lasade bli tillfrågade. Detta visste hon nog inte om för i hennes sms skrev hon att "det gick inte att boka alla dagar så det fixar vi till allt eftersom". Jäkligt gött för min del iallafall!
Godnatt

Inga kommentarer: