måndag 8 september 2008

Tandlös hund och dubbla skift

Gammelskrutten har idag blivit två tänder fattigare. Stackarn har varit lite groggy hela dagen och ingen mat får han äta och inget kul får han leka.
Själv jobbar jag dubbla skift för att komma upp i heltid denna veckan. Först i skolan och sedan som pers. ass. Typiskt är att alla blir sjuka när man själv inte kan jobba utan för en gångs skull skall åka bort och göra andra saker. I helgen bär det nämligen av till Linköping med SNS för att hälsa på APK. Det skall bli trevligt som attan och vi åker så fort Lillfisen har visat sig på skärmen för på fredag skall vi nämligen göra det riktiga ultraljudet!!! Swisch så tiden går ibland. Idag har den lille till och med gjort sig påmind (tror jag). Hade ett konstigt bubbel i magen som jag inte kände igen.
Nu är det nattinatti, imorgon är det ny klass med nya elever. Några av dem känner jag igen, andra är "omtalade" på skolan, och då snackar vi inte för deras goda humör och kämparglöd.
Peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag säger nu godnatt till familjen!
Själv städar jag förrådet med allt vad det innebär av minnen och 1000 tankar från förr!
Det finns inget NU utan FÖRR och det blir ingen FRAMTID utan NU.
Take care!