lördag 27 september 2008

Semester

En natt hann vi sova i den nya sängen. Det faktum att jag inte bytte sovställning på hela natten är antingen ett väldigt gott betyg eller ett tecken på att min kropp var helt slut efter allt fixande. Efter jobbet igår drog vi med en gång till Strängnäs, superskönt att komma ut på landet och bara slappa. Jag blev inringd om helgen om jag hade velat men det kankse inte är så passande att man är gravid och jobbar 220 timmar på en månad. Det räcker gott och väl med de 15 timmar utöver heltid jag redan jobbar. Livet känns helt lugnt just nu, jag har inte alls speciellt mycket ångest över kommande månader. Jag har fått rätt mycket förinbokad tid, vilket är underbart. Nästa vecka är jag kvar på Stockfallet, hon är sjukskriven till på onsdag och sedan eventuellt längre. Synd bara att jag är inbokad på Krp torsdag. Hur som, det viktigaste är ändå att Stockfallet har studiedag på måndag vilket betyder långhelg för min del. Skönt som tusan.

Imorgon bär det av till hufvudstaden för att kolla in herr och fru Wahlqvists nya lya, spännande och avundsjukemoment. Jag vill också ha en bostad som jag äger!
peace

1 kommentar:

Anonym sa...

Rättelse: Det är banken som äger vår bostad...i några år framöver =)

Det var roligt att ni kom förbi, saknar er !

kram
fru W.