tisdag 22 april 2008

Tecken från ol´mighty

Imorse fick jag ett sms av okänd avsändare. Det stod " Bud-on-line Niblevägen 8, 3tr. Följ budgivningen i mobilen eller på fastighetsbyran.se" osv.. Omtöcknad efter nattens drömmar var jag inte riktigt vid medvetande och när jag gick upp visste jag inte om jag hade drömt eller om jag verkligen hade fått sms:et. Så idag vid ett ringde ett Sthlmsnummer på mobilen och Carina från Fastighetsbyrån ringde och frågade om jag fortfarande ville vara med i budgivningen på lägenheten i Tumba. Lite konfunderad konstaterade vi snabbt att det måste blivit ett missförstånd, och när hon tittade efter i sina papper hade hon slagit in 10 istället för 01 på mobilnumret och då hamnat hos mig. Nu har jag kommit fram till att detta var ett tecken från högre makter att vi verkligen skall flytta till Stockholm. Kanske inte till Nibblevägen i Tumba men ändå.
Sola stod högt i Karlstad idag och jag och Fjunis käkade glass innan vi bänkade oss framför datorerna med engelskauppgifter. Vi inhandlade även biljetter till Valborg som kommer bli ett hejdundrande arrangemang och jag håller alla mina tummar för att vädret skall bli bra.

Nu skall jag försöka övertala Kärleken att äta lite glass med mig.

Peace out!

2 kommentarer:

Fatima sa...

Vi ses i sthlm kära du! Men förhoppningsvis får vi till en dejt innan dess också ;)

Anonym sa...

Hej lilla favo faster!!!
sth får du inte flytta till, då blir vi ledsna!!
varberg...det är ok!!!
kramiz från svägerskan!!