tisdag 29 april 2008

My bad

Dåligt av mig, självklart borde jag efter helgens kaskadbloggande hålla omvärlden mer á jour om vad som händer på Signalhornsgatan. Men vi har faktiskt celebert besök från huvudstaden och något bloggande har det inte funnits tid till. Idag har jag gjort två intervjuer till examensarbetet, vilket var oerhört intressant och lade en fin grund inför kommande diskussion. Nu återstår bara en intervju sedan har jag bara sista delen kvar att göra.
Imorgon är det valborg och uppställning hos Fjunis för en stabil knytfrukost 9.30 så att vi står oss hela långa dagen. Tyvärr verkar vädret bli sämre, men jag har goda förhoppningar om dagen ändå.
Vi har inhandlat Super Mario 3 till vårt kära Wii och det är tur att jag ligger så bra till i skolarbeten eftersom kommande dagar kommer gå i nostalgisk anda då det gäller att slå Kung Kåpa (hette han se, eller var det Cooper)
Jaja, skojigare än så här bli det inte idag men jag återkommer givetvis med skvaller i maj.

Peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kung Koopa
Bowser Koopa heter han