onsdag 9 april 2008

Skottskadad

Inatt har jag blivit jagad och skjuten av Bruce Willis. Han var på mördarturné och efter att ha pressat fyra tjejers ansikten mot marken tills de dog, riktade han pistolen mot mig och sköt mig uppifrån så att kulan gick in genom kinden och ut under hakan. Smart som jag är spelade jag givetvis död, trots att det gjorde jävulskt ont och blodet forsade. Samtidigt som Bruce Willis vände sig bort skulle jag sms:a min vän Fjunis så att hon kunde komma med bilen och köra mig till sjukhus men precis när jag har sms:at färdigt tappar jag mobilen och Bruce hör när den dunsar i marken och tar upp jakten på mig. Som tur är har Fjunis kommit till min undsättning och en vild biljakt startar. Fjunis kör i 190 genom hela Karlstad påväg mot sjukhuset och Bruce kör efter och skriker och skjuter om vartannat. Mitt i jakten vaknar jag med ett ryck av att kudden är blöt och hela kroppen skakar. Försökte söka tröst hon Kärleken, men han sover som en sten. Gammal som jag är kändes det lite pinsamt att väcka honom på grund av en mardröm, så det blev till att försöka somna om. Jag som alltid gillat Bruce Willis...


Dessutom har jag idag varit otrogen mot min frisör tillika kusin. Ett nödvändigt ont då mitt hår hotade att ta livet av sig och jag inte skall åka hem till västkusten förrän i maj. Har ljusat upp det lite med blonda slingor då jag satt och tittade på gamla kort förra veckan från när jag var singel, smal och blond. Singel vill jag inte bli och smal tar för lång tid så jag satsade på det blonda kortet. Efter har varit mörkhåig i ett år var detta självklart inget som gick att fixa på en dag så jag har börjat en process som väntas vara färdig till sommaren. Ljusare är jag dock.

Nu borde jag egentligen sitta och skriva på mitt examensarbete men är inte sugen för fem öre, mer sugen på kladdkaka.

Peace

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha lite onödigt att du drömmer om en ELAK Bruce. När du väl har fått äran av Bruce som huvudrollsinnehavare i din dröm så hade jag hoppats att du valt nått smaskigare än detta. Skärpning LMM!!

Anonym sa...

japp många va dem kommer slinka ner hos er :D