måndag 7 juli 2008

Trött tröttare Malin

Man vet att man har sovit för lite när:
1) Håret inte har torkat från duschningen kvällen innan.
2) Man smakar fortfarande tandkräm i munnen när man vaknar.

70 timmar arbete från måndag till måndag, nu är jag med all rätt ledig i 10 dagar. Imorgon bär det av till Strängnäs för att assistera, en enligt rykten ganska lugn, Bridezilla. Kul skall det bli och vi hoppas på soooool!
Jag har fotodokumenterat min helg med min sprillans nya kamera men har inte orkat packa upp sladden så att jag kan överföra bilderna till datorn, det får bli en annan dag.
Nu vila, sedan umgås med Kärleken. Vi har sovit i samma säng men inte setts på tre dagar för han har jobbat natthelg.
Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lugn? Det är väl en sanning med modifikation. Mina naglar är avbrutna och obefintliga efter fuckin´jävlaforsränning.Det finns TVÅ (2) ställen i hela metropolen Strängnäs som utför nagelförlängning till ockerpriser. De är fullbokade till augusti. Vi har tippexat våra festhäften mer än en gång och på måndag morgon åker vi till Dublin. Jag har naturligtvis inte med mig några kläder till den resan hit, nehejdå, jag hade ju tänkt att ha någon dag att ANDAS på, för att sedan åka på weekenresa. Men icke sa Nicke. Eller rättare sagt Oscar. Men visst, jag är lugn, relativt sett. Och glad. Relativt sett. Och kroniskt trött.Typ. Så du är varmt välkommen hit och ta tag i det här bröllopet. ;-)

Förresten har jag, efter arg och obehaglig mailkorrespondens äntligen fått mina pengar för Kina-klänningen. Whoho!
Vi ses!
/the brideZILLA

Fatima sa...

Det låter bekant. Jag och Tommie jobbar också om varandra. Vår kommunikation sker numera på lappar. Jag jobbar 15.00-09.00 och han 08.00-16.00. Hör av dig när du återvänder. Nu är jag hemma ett tag och åter kontaktbar med mobil! KRAM