söndag 20 juli 2008

Jag kan allt om jag vill

Ibland kan även lilla jag slå till och vara riktigt romantisk, vakna före Kärleken och baka scones till frukost på sängen.
Vi är båda inne på andra natten och det är seeeegt. Ännu segare att gå till jobbet i natt igen, två nätter är okej, tre är en pina.
Vårt hem ser ut som ett bombnedslag, jag skaaaaa städa när jag är ledig. Mitt i röran i hallen hittade jag ett brev till mig, det visade sig vara mitt examensbevis. Nu är jag med andra ord dokumenterad fröken.

Man kan undra vart Sola i Karlstá har tagit vägen. Det enda som är positivt med regn är att när man jobbar natt så springer inte grannungarna ute på gården och för väsen.


Jag fick en bild mailad som fotografen tog på bröllopet, riktigt rolig och det skall bli spännande att se resten. Han skall lägga ut den på sin hemsida http://www.jonaldi.com/

Hejhej

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena, fasen vad coola vi är! Hoppas att allt är bra med dig och att ni mår bra! Kram Sissi.