tisdag 29 juli 2008

En dag utan måsten

En helt vanlig tisdag och vi båda var hellediga. Efter gårdagens sömnbrist var det en trevlig överraskning när vädret bjöd på mulet i morse, eftersom vi i sovrummet har morgonsol i vanliga fall. Så vad göra när man är ledig, INGENTING! Hade egentligen en dejt men den blev inställd och så skönt det var att bara vara. Jag kan villigt erkänna att jag har sovit mestadels av dagen, men jag skyller på Lillfisen som gör mig väldigt trött. Vi tittade på Morgan Pålsson som var helt okej, det var lite Jönssonligankänsla över den. Sedan gjorde jag hemmapizza, som av någon konstig anledning känns nyttigare än hämtpizza. Macke fick sig ett dopp i Alstern och ligger nu på tork på balkongen, sur som ättika.


Av degen som blev över gjorde jag pizzabullar som jag tänkte var bra att ha i frysen för framtida utflykter i sommarvärmen ( som dock verkar försvinna till helgen).

Peace out




Inga kommentarer: