torsdag 17 juli 2008

Tillbaka i K-town

Det slog mig igår att jag inte har varit hemma i lägenhetern en enda ledig dag på fyra veckor. Det har varit ett evigt (och roligt) flängande i Sveriges avlånga land. Nu vill jag dock vara hemma ett tag.
I morgon skall vi på inskrivning hos Barnmorskan för äntligen har jag ett litet hjärta i min mage. En liten 3.1 centimeters människa som kan röra på armarna, underbart men lite läskigt. I måndags var vi på det andra ultraljudet och allt såg precis så bra ut som det skulle. Jag är nu i vecka 11 och Lillfisen kommer i början på februari.
Peace out!

5 kommentarer:

Anonym sa...

...och vi är med er alla tre på vägen ...
håller tummarna och väntarlängtar ...

Anonym sa...

obeskrivligt underbart :)

Anonym sa...

Tittar på bilden i mobilen minst en gång om dagen. Jag är så stolt över att få vara så nära MammaGli!

Anonym sa...

Grattis Malin! Håller alla tummar jag kan! Februari är en bra månad att föda i. Båda mina är ju födda då :) Kram Louise

Anonym sa...

Grattis Malin och grattis Tobbe! Önskar er all lycka! Kramar