onsdag 2 juli 2008

Här ska (vill jag) jag gifta mig!!

En synnerligen trevlig dag i goda vänners lag. Dock saknades huvudpersonen som var tvungen att slita för brödfödan. Nattens arbete gick bra och jag behövde inte sova så länge imorse vilket bådade gott då vädret bjöd på sitt bästa humör. Kärleken och jag traskade hand i hand ner till Kroppkärrssjön för sol och bad, vägen dit fylldes av väldigt bra prat om framtiden och våra liv. Då jag gärna vill något med en gång när jag får en idé, och Kärleken blir anklagad för att inte tåla förändringar, fick jag hålla med om att jag kanske nog borde lugna ner mig lite. Kärleken uttryckte det som att "när du får en idé är ditt plan redan på väg, medan jag står kvar i incheckningsdisken och inte riktigt vet vart vi ska åka". Jag måste lära mig att ha lite tålamod.
När vi solat och badat kom grabbarna Grus förbi och vi åkte en sväng till Café August, som är Karlstads mysigaste café. För er trogna bloggläsare var det där vi var på Caj Carlsson i våras, och även där jag kom fram till att jag vill ha vårt bröllop. Korten är tagna med mobilkamera så kvalitén är inte den bästa, men sup in atmosfären och sätt in pengar på vårt konto så att vi kan gifta oss snart!! Lägg märke till små detaljer såsom att alla bord är gjorda av gamla symaskinsunderrede, hundarna har en egen bar samt att festen kan hållas både ute och inne.









Peace out!

Inga kommentarer: