måndag 21 juli 2008

Höstmys i juli och Cajsa-Varg-mat

Himmelen drog i hop sig å det värsta och helt plötsligt var det så mörkt i lägenheten att det var läge att tända ljus. Höst med andra ord. Det bådar inte gott inför morgondagens solande på lediga dagen. "Fattas bara annat" som morfar Prosten skulle sagt i falsett.
Efter allt städande kom en ynklig Kärlek och var kebabhungrig. Men icke sa Malin, här skall sparas, jag är ju snart arbetslös. Istället trollade jag på nolltid fram en fantastiskt god pasta av det som fanns i kylen, kanske var jag Cajsa Varg i mitt tidigare liv...

Kärleken går med på att tapetsera om vi skaffar Canal + så att han kan kolla på all sport i vinter. Sns kom förbi och hejjade och dum som jag är frågade jag om hennes råd, men eftersom hon är en lika stor hockeynöööööörd som Kärleken tyckte hon givetvis att det var en utmärkt idé.
Suck, jag vill jag vill jag viiiiiiillllllll


1 kommentar:

Anonym sa...

CANAL + ;)