söndag 13 juli 2008

Bröllopsveckan i bilder

Nyss hemkommen från Strängnäs i nya familjemedlemmen Silverpilen. Herrskapet är aningen sega efter en hejdundrande bröllopsfest igår. Det var fantastiskt lyckat och inte ett öga var torrt i kyrkan. Veckan har varit fylld av äventyr och här följer en liten bildsummering:
Jag försöker vaxa benen, men ger upp för det gör sååååå ont!!!
Vi valde mellan Silverpilen och en Land Cruiser, men eftersom vi är så miljömedvetna ville vi inte bidra till växthuseffekten och köra omkring i en 800.000(?!?!?!) kroners bil.

Sedan var det dags för bröllop! Lägg märke till Brudens otroligt fina håruppsättning!!!!
Finaste brudparet:

Tärnan jag:

Lilla jag och Kärleken:

Det känns lite konstigt att helgen redan är över. Brudparet skötte sig galant, maten var fantastiskt god och tårtan lika så.
Imorgon åker jag ner till Mor och Far på snabbvisit sedan är det det dags att börja jobba igen.
Med fjärilar i magen går jag nu och lägger mig.
God Natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

men guuuuuuuuuuuu vackra duuuuuuuuu!! fasen va snygg du vart i klänningen :)
ses snart!

pussen

Hälsa för livet! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.