tisdag 17 februari 2009

Uppdatering

Japp, idag var jag hos Barnmorskan för kontroll. Magen hade vuxit 2 cm och allt såg såååååååå fint ut så. Visst, det är skönt att allt ser fint ut. Barnmorskan gjorde en hinnsvepning, dvs. en gynundersökning som gick ut på att "reta" upp livmodern, aj aj aj säger jag. Får man ångra sig och ta ett kejsarsnitt nu??Jag var öppen 1 cm så det är väl på g inom en snar framtid hoppas jag.
Om detta nu inte skulle fungera skall jag på överburenhetskontroll nästa torsdag och blir det igångsättning sker detta senast den 4 mars. Det känns som en oändlighet så vi hoppas på detta nu.
Har grym mensvärk nu iallafall, det är ju alltid något!
See ya!





Presenter från peppande vänner! Ni är snart där själva, så håll ut du också M!!!!!!


Det är praktiskt att alltid ha en egen matbricka med sig iallafall.

3 kommentarer:

Fatima sa...

Min mamma gick ju över 2 veckor med mig, och se så fint resultatet blev ;)

Spänningen fortsätter . . . Tack för att du fortsätter uppdatera bloggen, så man har lite koll.

Jag är i kd helgen 27-29/3. Då räknar jag med att få träffa en Fis!

Anonym sa...

Tänker på dig Malin! Hoppas att hinnsvepningen gör sitt jobb! Styrkekramar från Louise

Anonym sa...

Jag fick också göra en sån svepning, massage som hon kallade det. Jag blev helt förstörd och grät en halv dag. Men det sattes igång sen på kvällen iaf!