lördag 14 februari 2009

Kvällsfunderingar

Jag läste häromdagen att Michael Jackssons hud har drabbats av mördarbakterier, stackarn. Jag undrar om det är någon mer än MJ som har genomgått en hudtransplatiation för att byta hudfärg? Eller hur var det egentligen? Blev han vit av en sjukdom?
Detstamma gäller landningen på månen. Varför i herrans namn har ingen mer varit och studsat runt på månen efter Armstrong?
Dags att gå och lägga sig, jag önskar att dessa tankar fyllde mitt huvud när jag skulle sova men då handlar det mest om "oj, var det en värk? nej, inte nu heller".
Godnatt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Malin, du vet väl att man landade på månen flergånger än med Apollo 11.

Njut av livet..Idag sa...

Du behöver inte fundera på om det är en värk eller inte...är det en värk, ja då känner du det!!
sov nu gott...och fundera på nått annat viktigt!!! tex din stackars svägerskas prag/ högskoleprovs bekymmer och kom med en bra lösning!!
puss på dig

Anonym sa...

Angående MJ så har jag ett svagt minne att du har en åsagranne som är ett stort MJ Fan. Han vet troligen allt. Även om Aqua limone märket=)

Anonym sa...

Angående MJ så har jag ett svagt minne att du har en åsagranne som är ett stort MJ Fan. Han vet troligen allt. Även om Aqua limone märket=)