söndag 8 februari 2009

Melodifestival

Så blev det lördag och Fisen vägrar fortfarande visa sig. Lördagens höjdpunkt var Melodifestivalen hos Fjunis och Axl, även om själva tv-programmet var helt knasigt. Vi förstod ingenting och blev bedrövade över att Caroline Af Ugglas gick vidare och inte Marie Sernholt!!??!!
Imorgon är det dags för besök hos min Barnmorska och jag hoppas verkligen att det blir det sista innan Fisen är ute.
Veckan i övrigt är späckad med födelsedagar, alla hjärtans dag och Kärleken ger sig ut på sin slutpraktik.
Men hemma på min gata i stan väntar jag mest...
Peace

Nu är det inte mycket kläder som passar

4 kommentarer:

Elin sa...

Håller med! Marie Serneholt borde gått vidare!

JÄVLAR vilken mage!! Nu får allt fisen komma ut!!

Anonym sa...

Skönt och höra att du är okej! Håller ju som du vet på tisdagen, så knip lite till för min äras skull! Puss

Anonym sa...

Vilken fin Malin - som alltid :-)

Anonym sa...

Fin du är då Malin! Snart har du bebben hos dig! Lycka till! kramis