måndag 9 februari 2009

Jag avskyr

...detta soliga vinterävder. Solen lyser in igenom köket och belyser hånfullt överallt där det är fläckar, skvätt och smuts. Ja, jag ska städa!!!
Dessutom är man sådär snyggt vinterblek, utväxt i håret och håll i er men INGA kläder passar. Och när man äntligen hittar kläder som passar och inte gör att man ser ut som en tant, då passar inga ytterkläder, som man dessutom måste ha på sig för att det är så kallt ute.
Imorgon är dagen B, men med tanke på att 3% av nyfödingar tittar ut på den exakta Bf-dagen så hyser jag inga större förhoppningar.

Goddag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer en solskenshistoria i all din "misär": En tjej jag träffade i ofrivilligt barnlösa- gruppen i Sthlm har efter FYRA ÅR blivit gravid genom IVF. Helt galet fantastiskt. Jag ska fan donera hela min rikedom till IVF-klinikerna när jag dör. Synd bara att jag inte är så rik och inte blir man så rik av mitt jobb heller...

kram!
/svägerskan

Anonym sa...

Hej Kusinen! Ville bara önska lycka till med allt!! Ska bli spännande att se vad det är för en liten kotte som dyker upp ;-)Kram på dig //Susanne

Fatima sa...

Jag tänker på dig mest hela tiden vännen! Inte många dagar (minuter eller timmar) kvar nu!

adadone sa...

Jag önskar så att jag hade lite heta tips om hur du kan sätta igång din förlossning....men tyvärr.
Men när du väntar ditt femte är det bara att säga till när det passar att bli igångsatt även om det är 14 dar kvar, alltid nåt att se fram emot.
Vi tänker på dej...kram