onsdag 4 februari 2009

Nej ingen bebis än

Jag som trodde att vattnet skulle gå när Försäkringskassan var avklarad. Tji fick jag. Dagarna mösar sig omöjligt ännu långsammare fram just nu. Det faktum att det skulle vara bäst för oss om Fisen kom ut denna veckan påverkar säkert att den lille gynnaren behagar stanna inne extra länge. Nästa vecka går Kärleken nämligen ut på slutpraktik och det vore skönt om han hade tittat ut tills dess.
Ännu tråkigare är att min ork är verkligen noll, zero, njet och nada. Igår följde jag med Fjunis till två affärer och sedan handlade jag lite på Ica, efter det kändes det som om jag hade gått en heldag på stan och prövat jeans och skor typ. Jag längtar så till min vanliga kropp, eller iallafall lite adrenalin så att jag orkar göra något.
Och lilla Fisen bara hickar på där inne, bökar runt i trängseln och verkar ha det hur bra som helst, suck.
Peace out

1 kommentar:

Fatima sa...

Det är med hjärtat i halsen jag går in på din blogg varje dag. Om du inte har skrivit nåt så tror jag att du föder och har du skrivit nåt läser jag alltid fel och tror att du har fött. Men Fisen verkar bida sin tid...