lördag 28 februari 2009

Kroppen är en makalös manick

Nu har vi varit en liten familj i snart nio dagar och jag är förbluffad över hur fort kroppen återhämtar sig efter en total transformation. Bjuder på lite bilder, bortse helst från det vinterbleka eftersom man tyvärr ser ut så oavsett om man har fött barn eller ej. Nu kommer jag iallafall i mina baggyjeans utan problem, nästa mål är stuprören. Jag vågar dock inte testa hur långt det är kvar för jag vet inte hur mycket av wienerbröden som har satt sig på röva.
Dags att åka och hämta Mormor och Morfar på stationen!!
Peace out!


Helgen före den 19/2

Helgen efter 19/2

Tänk att han fick plats inne i min mage! (På första bvckontrollen igår hade han gått upp till startvikten igen, skönt att veta att han får mat. Dessutom hade han växt en halv cm, hjälp va det går fort!)

5 kommentarer:

Njut av livet..Idag sa...

Va roligt för dig då!!!
Synd att man inte har sådana gener.
kram..och ha det skönt i helgen nu när dina päron är där!!!

Elin sa...

Shit vad smal du är redan!!!! Och ujj vad söt han är den lille fisen!! Kraaaam!

Anonym sa...

En helg till, sen får du nog på dig stuprören med den takten du håller!!!
Själv är man glad om man skymtar fötterna nångång ibland! :) 11(?) dagar kvar...
Kram

Anonym sa...

Mutter mutter. Såna snälla magmuskler (?) har då inte jag. Åtta månader senare ser jag fortfarande gravid ut. Visserligen har två ungar huserat där inne och så är jag nio år äldre än dig - men ändå.... Jag hoppas att ridträningen ska råda bot på maggen. Och du, det är säkert inte wienerbröd du har på röva utan vätska.... det kan man ju säga iallafall.
Och jaa det syns ju att han är en "Olsson". Jisses vad lik han är sina morbröder! :-)
Kram Emma-Karin
Ps. Mamma och pappa hälsar

ej sa...

Grattis till den jätte fine lille pojken Alvin önskar morbror och moster!
Hälsningar till mormor och morfar!

Adressen fick jag från den andra mostern.