onsdag 18 februari 2009

Lilla bebis

Är du möjligtvis arg på oss för att:
* Jag beskyller dig för mina bristningar på magen?
* Att din pappa snarkar?
* Att vi under nio månaders tid kallat dig för han eller Fisen? Du kan ju faktiskt vara en hon.
* Att vi skojar om att dricka alkohol snart?
* Att jag verkar vara en slö morsa som bara ligger i sängen hela dagarna?
* Att jag klagar för att jag inte har några kläder att ta på mig?
* Tycker du att våra namnförslag är fula?

Vi lovar att ändra allt det där bara du kommer ut. Vi är inte så hemska...

16 kommentarer:

Fatima sa...

Kanske är h*n bara blyg.

Elin sa...

Det kanske är så mysigt där inne att h*n inte vill komma ut :)

Njut av livet..Idag sa...

vem har inte beskyllt sina barn för bristningar, förlite sprit, fula kläder och sömnlösa nätter osv
det är nog namnen...hihii!!
puss....

Anonym sa...

Åhh, det ska bli så spännande att se vem det är som tittar ut!

Igår "outade" min chef vad som var på gång för hela arbetslaget genom att säga att vi ska skaffa vikarie till mig. Även om många vet om det på jobbet så kände jag mig berövad på min "thunder".
Nu åker jag snart till fjällen med 16 stycken 15-åringar.Fy bövelen.

kram!
svägerskan

Fatima sa...

Klockan är strax över 16 och du har inte uppdaterat bloggen. Håller tummarna!

Anonym sa...

Nu är det sååå spännande!!!!! Har svårt att koncentrera mig på att göra annat här hemma... ;-) Tummarna är snart blå ;-)

Anonym sa...

GRATTIS och VÄLKOMMEN! Ingen kan ha väntat lika mycket som jag idag!
Pussar och kramar Sara

Elin sa...

"GRATTIS och VÄLKOMMEN!" Har bebben tittat ut?!?!?

GRATTIS isåfall!!!


kramkram!

Anonym sa...

Hej Malin,

Släntrade in här på bloggen under gårdagen efter morsans förmaningar. Var på väg att uppmana dig att njuta av lugnet mens det varar, men det tycks ju vara försent nu. Stort grattis nerifrån Skåne hursom.

/Anders

Anonym sa...

Grattis Malin! Det verkar som att ni har fått ut Fisen!!! Hoppas att allt är bra med er. Ta det lungt nu ha inte för mycket besök. Hälsningar Louise

Anonym sa...

Gratulerar! Väntar ivrigt på att få höra vem det var som kom ut. Kanske mormor kan ge oss en liten hint?
/Emma-Karin

Elin sa...

Grattis till pojken!!! ♥

Anonym sa...

Hej Malin...och Tobias!
Stort GRATTIS till den präktige gossen. Hoppas du ligger kvar och vilar upp dig så länge du kan och blir ompysslad. Men känner jag dig rätt störtar du väl hem så fort som möjligt. Vi skall i alla fall utbringa en skål för den lille nye världsmedborgaren ikväll.
Kram och hälsningar
Sven o Kajsa samt Gudfadern med fru

adadone sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS
....nu är vi sååå nyfikna på honom.

1000 kramar
Ada Tm Sol Siri Nike Juni å Lykke

Anonym sa...

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN ...så kom du till slut lilla Alvin .. som vi har längat och väntat... GRATTIS till dina duktiga föräldrar som kämpat så fint tillsammans ...
och vi vill bara hålla dig i vår famn och snusa in dig i vårt liv och vår familj ... snart kommer vi och hälsar på .. snön yr och stormen viner .. och vi tänker hela tiden på dig och din mor och far ... KRAM KRAM KRAM

Anonym sa...

Va roligt att han kommit, stor grattis till er!