söndag 22 februari 2009

Fint folk kommer sent

Nu äntligen har älskade underbara Alvin tittat ut! 54 cm lång och 4200 g tung, var det en rejäl herre som klockan 16.42 såg dagens ljus den 19/2. Jag är förvånad över hur bra förlossningen gick, jag berättar mer en annan gång. Idag har vi kommit hem, är lite trötta och lilleman har inte riktigt fattat suget så det är elektriskpump som gäller var tredje timma. Han verkar dock rätt nöjd med livet, Macke är liiiiite yveksamt inställd dock. Även om han hälsade sitt mest försiktiga när han kom hem.
Stort tack till alla samtal, sms, kommentarer och hälsningar.
Extra tack till Fjunis som levererade Mcdonalds efter förlossningen (typ det godaste vi ätit) och Sara och SNS för hundvakt!!!!
Love you all




25 kommentarer:

Anonym sa...

stort grattis till Alvin! Han är jättefin! Kram Sissi.

Anonym sa...

Fina byxor på en stilig kille! Känns lite konstigt att jag helt plötsligt inte vågar ringa ifall du/ni skulle sova..! Skönt att ni är hemma igen i alla fall. Vi ses i veckan! KRAMAR /fjunis

Anonym sa...

Underbar söt liten kille =)
Grattis...

Anonym sa...

Grattis! Vilken sötnos! Underbart söt! Ta hand om er nu... Kram från Louise

Anonym sa...

Åh GRATTIS!!! Vad söt han är! Massa kramar och lyckönskningar!

Anonym sa...

Så söt!! Vad stor han ser ut när han tittar och är icke landstingetklädd!

Längtar efter Er! Sara

Anonym sa...

Cutey pie! Grattis! :)

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ så fin han är ....väldigt söt ..
jag blir alldeles varm av bilderna ... tänk att vi snart skall få snusa på Alvin ..
GRATTIS! ta vara på allt ... lev i nuet ... kram kram ..

Anonym sa...

Fortsätter raden av gratulationer. Grattis till sötisen. //Erika

Elin sa...

Åh så söööt! och vilket fint namn!!! Kraaaam!

Anonym sa...

GRATTIS! Det ska bli roligt att träffa nya lille "sysslingen".
Kram

Fatima sa...

Vilken vacker liten kille, och vilket fint namn. Längtar till jag får träffa honom :) Håller tummarna för att ni har någon timme över helgen 28-29 Mars då jag gästar Karlstad. All lycka åt er! Kram kram kram

Anonym sa...

Men gud så fiiiin!!!! Världens sötaste lilla fis ;-) GRATTIS!!! Puss å Kram

Anonym sa...

Grattis!!! Så söt, så söt!
Snart vår tur... :)
Kramar Maria & Johan

Anonym sa...

grymt! han ser ju precis ut som jag gjorde i samma ålder. stil och fason alvin. vi ses

Anna sa...

Malin, vilken underbar liten kille! Stort grattis och bra jobbat! Välkommen in i mammaklubben :)

Anonym sa...

grattis grattis till er! han va en riktig sötnos!

Anonym sa...

ÅÅÅ Alvin UNDERBART namn på underbara killen :)

längtar tills jag får se honom!!

Anonym sa...

Åhh Malin, helt underbar! Men ngt annat räknade jag inte med heller! Alvin, vilket gulligt namn desstuom! Ta hand om er så hoppas jag kunna få se en skymt av ert lilla underverk snart.
kram kram Alexandra

Anonym sa...

Vilken hjärtekrossare!! Så himla fin. Grattis!

adadone sa...

Så fin å vaken lille Alvin är....
Vi längtar efter att få se live...

kram Ada & co

Anonym sa...

Grattis grattis och vad skönt att allt gick bra. Ni har fått en riktig goding - det ser jag det!
Kramar från Emma-Karin med familj

Anonym sa...

Åh så söt han lille Alvin!!! Stort Grattis, kramar Sofia och Philip

Anonym sa...

Oh, vilken sot liten kille! Hoppas jag far se honom live till sommarn.
Kramar Karin fran Linde familjen

Anonym sa...

Grattis Malin till en underbar liten Alvin, vi önskar Er all lycka
hoppas vi får se honom vid tillfälle,
Kram linda/hasse