torsdag 23 oktober 2008

Och det var vecka 43

Tiden går sjukt fort, man hinner knappt med! En således lugn vecka med tre kvällsjobb och ingen skola. Skönt då jag känner mig lite halvhängig, dessutom snarkar Kärleken hela nätterna så jag får knappt sova en blund. Imorgon där det av söderut igen. Pappsen fyller år och Bror och Fästmö skall spendera en helg på tu man hand medan jag och Kärleken tar hand om Lucky Luke och Neapea. Jag hoppas bara inte att jag blir sjuk, det hade varit så typiskt. Trots att det bara är oktober har jag redan en gedigen önskelista inför födelsedag och jul, bara bra saker såklart. Nu skall vi åka och titta på bilbarnstol och skötbord, hjälp Fisen kommer om 15 veckor!!!!!
Peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej världens BÄSTA malin!!
är så lycklig att ni ska komma hit och ha dom små!!!
Tack så himla mycket...ska bli lovley..
puss på dig