måndag 6 oktober 2008

Happy happy happy



En ovanligt bra dag. Ny klass, underbara kids och förlängning hela veckan. Helgen har varit intensiv, jätterolig och innehållt mycket bilåkande med tillhörande prat om livets alla frågor. Shopping från både Lager 157 och Ullared vilket gjorde plånboken tunnare men köpelyckan större. Lillfisen fick nog en största delen av kvitton och på Ullared gick det upp för mig att gravida måste vara den mest lättpåverkade kundkretsen. Hur tusan skall man veta om man skall ha silikonnappar eller latexnappar. Hur livsnödvändig är egentligen en flaskvärmare och vad är det för skillnad på en dinappflaska och en vanlig nappflaska? Djungel är vad det är. Underbart var också att träffa Mor och Far och hela La familia inklusive kaniner. Därför åker jag hem igen denna helgen också, men även för att fira Faster och för att Kärleken lämnar Sverige för Prag i morgon.
Oktober är räddad och jag behöver inte tänka på att samla timmar.
Hejsvejs!
Pappsens goda mat!!!!!!
En glad en med latfrisyr som mina elever sa när jag sa att jag inte orkade borsta håret i morse.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin du är!!!!