torsdag 28 maj 2009

Lilleman har däckat

Nu kan jag inte ens roa mig med Lilleman, han stöp i däck när jag läste en blogg. Han satt på mitt ben och pratade, jag gungade med benet och var så inne i bloggen att jag inte märkte att han blev tyst. Då hängde han där som en vissnad tulpan och nu stensover han. Lägg märke till hans snygga outfit. En underbart mysig velourdress från Benetton som han fått av min gudmor. Enligt storlek ska den vara 6-9 månader, men det känns som att de italienska bebisarna inte riktigt är lika bastanta som Lilleman. Det passar perfekt förutom att den är lite lång i armar och ben.
Bildkaskad:

Sover gott med snutten.
Åhej, va det är jobbigt att träna!
En annan som sover precis hur som helst bara han får vara med i soffan.
Amningskudden är underbar att sova i!

1 kommentar:

mormor sa...

den ungen "made my day" ....