tisdag 5 maj 2009

Fast i Traderaträsket.....igen

Jag älskar Tradera, inte bara fynden utan spänningen och när man är inne i ett flow och vinner det man verkligen vill ha. Hittills har jag inte blivit blåst någon gång, men med tanke på att jag nästan bara handlar kläder till Lilleman så kanske inte småbarnsmammor är de som brukar luras. Igår ropade jag hem ett par velourbyxor i storlek 74 från Villervalla. Jag älskar deras kläder, de passar Lillemans attityd perfekt. Just nu är det ingen idé att köpa kläder som passar för stunden, han har nämligen fått offantligt mycket kläder i storlek 68 av alla snällla människor.

Just nu försöker jag med ett par supersnygga jeans. Om det är någon som vet om det finns någon Villervallla outlet någonstans så säg gärna till!
Nu ska vi ner till Elle och Wilmer för lunch.
Peace out!

Inga kommentarer: