söndag 2 mars 2008

Om jag fick bestämma

Om Jocke Berg helt plötsligt fick för sig att ringa och be mig slänga ihop en låtlista skulle den se ut såhär (då har jag inte valt några b-sidor):
1. Livräddaren (Isola)
2 Jag vill inte vara rädd (Kent)
3. Berlin (Tillbaka till samtiden)
4. Blåjeans (Kent)
5. Kärleken väntar ( Vapen och ammunition)
6. OWC (Isola)
7. Pojken med hålet i handen ( Kent)
8.Vy från ett luftslott (TIllbaka till samtiden)
9. Du är ånga (Du och jag döden)
10. Rosor och palmblad (Du och jag döden)
11. Frank (Kent)
12. En himmelsk drog (Hagnesta Hill)
13. Lsd, någon? (Tillbaka till samtiden)
14. Sundance Kid ( Vapen och ammunition)
15.Max 500 (Du och jag döden)
16. Elvis (Isola)
17. Pärlor (Vapen och ammunition)
18. Revolt III (Hagnesta Hill)
Extra:
19. Stenbrott (Kent)
20. Stanna hos mig (Hagnesta Hill)
21. Innan allting tar slut (Isola)
Extra2:
22. 747 (Isola)

Inga kommentarer: