tisdag 14 april 2009

Mammafrillan



Hjälp! Har precis varit på universitetet och fikat med Sara samt visat upp nya frillan. Givetvis hade hon redan sett den på bloggen, hon hade även visat den för Sambon som genast utbrustit att jag nu hade den obligatoriska "mammafrillan". Tydligen är detta alla killars skräck, en frisyr som är kort och praktisk helt enkelt. Jag och Sara diskuterade till och med detta i höstas, det fanns bara inte med i mitt huvud att min korta asymetriska bob skulle ge mig mer vuxenpoäng.
Frågan är vad jag skall göra för att dra ner på "mammigheten" eller om jag snarare skall acceptera att jag är mamma nu.









Vi om några år??? Jag ser rätt sleten ut, så nej tack.

Det räcker såhär, sålänge!

Lilleman, påskfin på påskafton.

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Gud så fina ni är på kortet alla 3=). Du är skitsnygg i nya frillan, det e ingen mammafrilla=)kram pernilla

Linnéa sa...

Malin; den sk. "mammafrillan" är sjukt fin på dig, like it a lot :-) Va stolt över att du vågat flytta från Åsa, flytta till Kstad, läst till lärare, blivit sambo (och fästmö), blivit mamma,klippt håret så som du passar bäst, flyttat (snart) tillbaka till Åsa osv. Du är bäst ju!!!
PoK

Sara sa...

ACCEPTERA och var stolt bärare av en praktisk frisyr. Längtar tills jag är där. (Men inte min Pojkvän.)

Sara

Fatima sa...

Åh vilken underbart fint familjekort på er tre, ni strålar!

Och angående frillan så är det helt okej att vara praktisk så länge man är grymt snygg på samma gång. Och DET verkar du ju inte ga några problem med!