måndag 13 april 2009

Back in K-town

Det är mycket abivalenta känslor inför det mesta just nu. På ett sätt skall det bli underbart att flytta till Åsa, på ett sätt känns det jättekonstigt. Jag måste på något sätt förlika mig med Åsa och inse att jag inte är riktigt samma person som flyttade därifrån, och Åsa är inte samma Åsa som när jag flyttade. Karlstad, underbara Karlstad. Det är sorgligt att Karlstadtiden snart är slut. Vart tog åren vägen? Idag är jag snyftig och tårarna trillar när jag tänker på hur fort livet går och känslan av att inte hinna med är mig i hasorna.
Godnatt

1 kommentar:

your mother sa...

Förstår!!! Tack för allt fint vi varit med om denna påsk och jag tror att ADJÖ till Karlstad och allt som har med detta att göra är en sak och TILLBAKA till Åsa någonting helt annat!

"To everything there is a season, and a time to every purpose under heaven”