onsdag 14 oktober 2009

Vet inte ens vad jag ska ha för rubrik

Jag har en jäkla massa I-landsproblem. Hur jag än vrider och vänder på det så är de jobbiga. Ska vi bo här eller där? Ska jag jobba eller vara mammaledig? Ska Lilleman in på dagis tidigt eller inte?
Är det såhär livet ska vara? Jobba, jobba jooobba och sedan hem för några timmars kvalitétstid med Lilleman. Får jag och Kärleken någon kvalitétstid så är det bonus. Sedan stupa i säng klockan nio.
Ska det va så? Hur skulle det inte kunna vara så?
Suck.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Flytta till Stockholm för faen! Fattar inte att det ska vara så svårt att bestämma sig, vi bor ju här! Om inte er lilla pellefjant vill åka på stryk av vår store starke pöjk varje gång de ses på kusinträffarna så är det bäst att ni tar ert pick och pack och flyttar hit. Och därmed basta.
;-)

kraaaaaam!
svägerskan

Fatima sa...

Jag håller med svägerskan. Alla gånger!

ELIN sa...

NÄÄ Stanna i ÅSA!

Anonym sa...

Malin Malin malin...Oavsett var i Sverige du bor kommer vardagstressen och skuldkänslorna komma.Kvalitetstid med kärleken, den tar man liksom lite här o där. 5 min då tio minuter då och sedan somnar man på soffan tillsammans. DET är kvalitetstid. :)
Kul att läsa för dig att fem minuters metoden gått bra för dig - du har fan karaktär och tålmod! all heder till dej - tappra kvinna.
Ha det bra!
Kram Bea