onsdag 28 oktober 2009

Lite pirrigt....

I morgon ska jag och Lilleman ut på äventyr och lite pirrigt är det. Men jag som är expert på att förstora upp saker och ting, har bestämt mig för att tona ner det hela. Även om jag är dödsnervös för flygresan, att vi inte ska hinna med flyget i Oslo och att vagnen ska komma bort, så ägnar jag istället mina tankar till min kära vän Sofia Bolin. Hon bor i USA med sin make och tre barn och hon flyger minsann ensam kors och tvärs över Atlanten med alla barnen. Så från och med nu ska jag inte vara nervös, jag menar vad är det värsta som kan hända? Att jag står utan vagn i Bergen i HOLLAND med en bebis som inte varit lugn på tre timmar...Jag är lugn!!!
Peace out

3 kommentarer:

Linnéa sa...

Det kommer gå galant!!! Ha en nice tripp! PUSS

Anonym sa...

Det kommer att gå fin fint
Lycklig resa kram
Svärmor & Farmor

sns sa...

Det kommer släppa när du är på väl är på väg!!
Ha det så mysigt. Det är du värd!
puss