fredag 30 oktober 2009

Snorisboris

Lilleman må vara en bra resekamrat, men vad är det med att alltid bli sjuk när vi åker någonstans?! Nu är han Strängnäsförkyld och på gränsen till feber. Det ska bli superkul att flyga hem, eller???!!! Suck. Tur att han är en glad fis i övrigt, han håller gott mod trots snuvig näsa. I dag har vi varit och hälsat på Annas jobb. Jag fick ett presentkort i hennes inredningsbutik och jag kände mig som Pippi Långstrump i godisaffären. Några julklappar är säkrade. I natt bjöd Lilleman på 1 ½ timmes skönhetsvila och jag hoppas på minst det dubbla inatt. Jag höll på att få panik, mest för att man inte vill besvära hushållet på dessa 44 kvadrat. Något som jag VET att jag inte behöver tänka på men ändå gör.
Nu blir det fisksoppa med kräftor!
Kos och klem.

1 kommentar:

Maria sa...

Ajdå! Hoppas att han blir bättre snart!
Ikväll har Malva och Johan åkt till Stockholm. Jag är själv för första gången sen 2 mars. Intalar mig att det ska gå bra. Tur att jag jobbar så att jag har nåt att göra!

Ha de!