söndag 11 oktober 2009

Picsen kommer imån

Bilder på sovrummet kommer i morgon, även nya bilder på Alvins rum. Har varit på Ikea idag och hottat upp det lite mer. Inhandlade även något som jag aldrig hoppas att vi behöver använda (visst är det tråkigt att köpa saker som man inte ska använda), jag köpte en brandsläckare. Nu hoppas jag att min käre Svärfar blir glad, att jag på eget initiativ köpte den till och med!

När det gäller Lillemans somna-själv försök så hade jag en tuff eftermiddag. Han skrek i en timme innan han somnade själv, men nu i kväll somnade han kors i taket av sig själv. Jag vågar ännu inte tro att ett mirakel skett men detta behöves för mig och Kärleken, en strimma hopp.

Ny arbetsvecka och jag ser fram emot den. Känner mig ovanligt välplanerad och mycket kul att göra med mina älskade kids!
I morgon ska jag även boka en resa till Bergen. Jag och Lilleman ska flyg dit och hälsa på Syster Yster och ZlatanKjartan när det blir höstlov.

Peace out!

Inga kommentarer: