söndag 22 mars 2009

Roadtrip

Det var så dags för Lillemans första roadtrip, hela vägen till Örebro skulle det bära av. Två trötta småbarnsföräldrar, en person med diskbråck som gick på morfin och Sns. Vi kan väl säga som så att Sns var den som var piggast (trots att hon är äldst, haha).
Det blev dock ett lyckat och jättetrevligt kalas, Lilleman imponerade utan pip och skrik och han gjorde stor succé. Underbart var det också att träffa Linnéa som var dagens höjdpunkt.

När vi kom hem var både jag och Kärleken helt slut, och idag känner jag mig nästan lite bakfull trots noll intag av alkohol. Lilleman var också trött och sov gott nästan hela natten.

I morgon är det en ny vecka och nya upptåg. Jag hoppas på en frisk sådan eftersom veckan skall avslutas med en ännu längre roadtrip. Denna gång till Farmor och Farfar i Strängnäs.
Peace out!

7 kommentarer:

Fatima sa...

Åh nej. Innebär detta att ni inte kommer att vara hemma nästa helg? (27-29/3) Nästa gång jag kommer hem är till påsk. (8/4-13/4) Kan man hoppas på dejt då? Hoppashoppashoppas

Fatima sa...

Tåget går tillbaka till sthlm 18.50 på söndag, kanske hinns en dejt med? Kommer annars att vara i gbg 3/4-7/4. Passar?

Anonym sa...

jag vill bara säga att man kan bli Alvin beroende med allt vad det innebär ...
snart ses vi igen ..

Anonym sa...

Alvin gjorde stor succé på Närkeslätten ;-)Det gjorde ni också: "å vilka gulliga å fina vänner du har Linnéa" osv lät det från mornmor, mamma, moster , kusiner osv :-) Å jag har världens bästa vänner!! Tack!

Anonym sa...

fiiiiina Linnéa =) Vad händer med Alvins armar på det kortet haha

Var en trevlig roadtrip till Örebro och en trevlig tillställning. Skönt att få vara den pigga och fräscha i gänget trots min skyhöga ålder =)

Anonym sa...

Hej Malin
vilken liten goding. Det är nästan som vill ha en liten till.Kram Maria

Anna sa...

Malin - ni måste ha den sötaste bebin i världen.
Akta dig så han inte spelar bort huset i Åsa på poker (eller du själv). Tänk att du ska bo vid havet igen. Grattis!
Anna i Sto