onsdag 11 mars 2009

Nya pjucks


I flera år har jag varit på jakt efter ett par svarta skor. Vanliga svarta, praktiska och snygga skor. Tyvärr fastnar jag alltid för färgglada skor istället, men idag har jag äntligen köpt ett par snygga, praktiska och svarta skor.

Idag fick jag även erfara hur det är att glömma viktiga artiklar i skötväskan. Hemma hos Fjunis och Axl var det dags för eftermiddagspumpningen, varpå jag upptäcker att jag glömt en del till pumpen. Då var det helt enkelt bara att packa ihop sig och åka hemmåt med mjölkstinna boobs á la silikon, det skall bli så skönt när arlakossans tid är förbi.

Peace out!

3 kommentarer:

Fatima sa...

Vuxenpoäng för att leta efter praktiska skor. När praktisk kommer före snygga så är man helvuxen skulle jag vilja säga.

Alvin lägger väl också till några poäng. :)

Fatima sa...

Men de var snygga också, tro inget annat!

Anonym sa...

Hihi, de där skorna har jag själv kollat in - like them a lot :-) Får se om det blir en härmis ;-) Snygga OCH praktiska är de!!