onsdag 14 maj 2008

Befriad!

Äntligen! Efter sex månader av spring till vårdcentralen för att lämna blodprov är det äntligen över och jag är"friskförklarad", eller normal om det nu låter bättre. Fast riktigt normal är jag ju inte ändå, men hur som helst, glad är jag. En normal kvinna har en hcg-halt på 5 (hcg= graviditetshormon), men efter vårt missfall i november har jag legat väldigt högt och inte alls sjunkit som jag skall. Efter miljoner (känns det som) turer med olika läkare och prover har de nu bestämt sig för att jag tillhör de sju procenten som ligger utanför det "normala". Så nu äntligen för vi börja försöka igen.
Imorgon bär det av till Åsa för att sedan resa vidare till Toscana på fredag, sweet. I Italien skall jag äta en himla massa glass och god mat.
Peace out kära vänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Whoho! Grattis till "friskförklaringen" ! Ha det så mysigt i Italien.

Kram
/bridezilla

Fatima sa...

Toscana låter ju inte som ett helst förskräckligt ställe att fira "friskheten" på ;)

Anna sa...

Malin! så roligt.
hoppas ni får en bra semester i Toscana. vi ses på examen! Kram
Anna E