tisdag 4 november 2008

Stockholm-Åsa 4-4

Den eviga frågan i mitt huvud är förtillfället vart faaaaan vi skall flytta. De två alternativen skiljer sig rätt mycket åt eftersom det ena är stora stora staden och det andra är lilla idylliska landet. Det är lika hopplöst med boende vilket håll vi än väljer men det handlar om att lura ut vilket typ av liv vi vill ha och framförallt hur vi vill bo.
Ena dagen lockar Åsa mest, med sin havsidyll och givetvis nära till min familj och våra vänner på västkusten. Andra dagen är det Stockholm med sitt otroliga utbud av kultur och aktiviteter, närheten till Kärlekens familj och våra vänner där. Det är så svårt att veta, jag önskar att någon annan kunder bestämma åt oss, suck.

Här är bilder från hotellfrullen:
Före:
Efter:
Efter.
Jag skulle kunna skriva upp allt jag åt, men hänvisar för en gångs skull till att jag faktiskt äter för två nu, haha.

Här är även en bild på Svärmors ursöta nya valp Cliff:

Peace out!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Först och främst grattis! :) Men Nu blev jag lite besviken.. var är wienerbrödet? Är det inte standard att äta det på hotellfrukostar :P

Njut av livet..Idag sa...

ÅSA......
Inte braa för små barn att växa upp i en storstad=))

Grattis tii förlovningen...satans va avis jag är!!

Fatima sa...

Inga problem, jag bestämmer åt dig. Det blir storstaden med närhet till kultur, svärfamiljen och mig. Jag lovar att klämma ut en lekkompis till lillfisen inom en (hm...) 3årsperiod så kan vi bo grannar och bjudda varann på middag och barnvakt. Perfekt!

Sofia the Swede sa...

Hej och Grattis! Sommarbrollop vid havet kanske? Underbart harligt!

Jag tycker att du ska valja idylliska Asa. Du kan alltid halsa pa i Stockholm. Om du flyttar dit kommer du att hamna i nagon hemsk forort och langta bort. Believe me, I've been there;) GO ASA!