onsdag 3 februari 2010

Spagettiarmar

Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit med om såhär mycket snö. Visst, mysigt i all ära men när man nu bor i hus så ingår skottning, vilket är mindre mysigt och orsakar mjölksyra i armarna. Rätt tråkigt blir det också eftersom vi knappt kan gå ut. Det är inte direkt barnvagnsvänligt och jag ser inte fram emot när det ska töa bort.
I övrigt är händer det inte mycket här. Jag har precis bakat misslyckade kakor till Lillemans födelsedag, så de kommer nog inte att serveras. Det är galet att vår lille plutt fyller 1 år snart!!!! Bloggginläggen för ett år sedan är inte muntra direkt, speciellt inte mellan den 9-18 februari. Sen blev det betydligt bättre!
Nu ska jag passa på och duscha medan det finns vatten. Områdets vattenpump har nämligen gått sönder så titt som tätt tar vattnet slut.

Men det är mysigt att äta leverpastejmackor och dricka varm choklad med mashmallows men världens goaste barn!

Peace out!

2 kommentarer:

Elin sa...

Oj vad mycket snö ni har!

Åhh skogaholmslimpa med leverpastej... MUMS!

Elin igen sa...

Haha. Vaddå? Det har jag ju sagt. Jag dricker bara naturdietshakes. 4 st om dagen. Och så massor med vatten. Går på ca 1 timmes promenad varje dag (har precis börjat motionera nu) Längtar efter mat kan jag säga!! Ska köra GI-metoden sen.