tisdag 9 februari 2010

Ny vecka

Veckorna går i ett rasande tempo, helt galet! Vad som är ännu mera galet är vår lille pluttis snart blir ett år!! Det borde inte vara lagligt att åren går så fort!

Helgen var fantastiskt mysig. Syster Yster hade födelsedagsbaluns i metropolen Alingsås och sedan blev det utgång i Götelaborg. Morsan var i högform och jag orkade faktiskt hålla takten till halv fyra på morgonen. Det har jag inte gjort sedan Lilleman var nyfödd. Söndagen var jag dock inte lika kaxig. Men det vara bara att packa ihop sig och ta sig ner till Kungsbacka där världens bästa Crall mötte upp för en fika. Crall var (hmm, är?) mitt safety card. När vi gick på gymnastiet bestämde vi oss för att om vi inte hade hittat någon att gifta oss med inom ett visst datum så skulle vi gifta oss med varandra. Nu ser det dock inte ut som att det är aktuellt längre, men han är ändå min bästa killkompis. Hur som helst, Alvin fick världens coolaste skinnjacka från Zara. Han kommer vara coolast på dagis i höst!!!

Nu vaknar han där inne, peace out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att han kommer! Jag saknar dig!!!//fjunis